Vivix Sirap Ajaib



    Umie yang dulu bukan umie yang sekarang.Lima tahun dahulu umie mengalami berbagai jenis penyakit.Berbagai jenis ubat yang telah diambil tapi tidak berhasil.

     Antara  penyakit tersebut  ialah resdung. Sejak kecil lagi.umie memang tidak boleh makan makanan yang mengandungi belacan dan semua jenis makanan laut.Hidung sentiasa tersumbat yang menyebabkan umie tak selesa nak bernafas. Bersin setiap kali makan makanan laut.                                                      

    Umie juga ada masalah migran yang sangat teruk jika cuaca  panas terik.Selalu juga pitam di waktu berada di kawasan panas.Untuk hilangkan dari migrain umie akan berkurung dalam bilik yang gelap.                                                                                                                    

    Selain dari itu kitaran haid umie juga terganggu yang menyebabkan umie lambat mendapat zuriat walaupun dah berjumpa dengan pakar sakit puan.Hampir 5 tahun baru umie mendapat anak yang pertama.Umie juga pernah mengalami penyakit istihadah hampir 9 bulan.Masaalah keputihan juga teruk.Ini semua sering menggangu fikiran umie.
                                
    Setelah umur meningkat umie mendapat sakit lutut pula yang sangat teruk.Hampir enam bulan umie terpaksa solat sambil duduk.Lutut umie jadi bengkak . Bayangkan betapa sakitnya umie untuk turun naik tangga pada masa tu.rumah pula berada ditingkat 4.

    Alhamdulillah hari ini umie bersyukur kerana Allah dah temukan umie dengan sirap ajaib vivix.Sejak minum vivix setiap hari ,sedikit demi sedikit penyakit umie beransur baik.Hanya satu sudu ten setiap hari sahaja.Sekarang umie dah boleh makan udang,sotong ,ketam dan sebagainya..Hidung umie pun dah tak tersumbat lagi.Lutut umie juga dah semakin pulih tanpa mendapat rawatan dari mana2 hospital.

    Sekarang umie rasa sangat bahagia kerana segala penyakit yang umie hadapi bertahun2 Allah dah sembuhkan dengan izinNya.Sirap ajaib vivix banyak pulihkan sakit yang dah sekian lama umie cari penawarnya.Umie juga dah banyak berkongsi dengan ramai kawan2 yang ada masalah yang sama.Selain dari vivix, umie juga amalkan supplement lain seperti oste,omega,gla ,b.complexs dan vitalea.

    Jika anda juga ada masaalah yang sama seperti umie ,jangan rasa ragu dan was2 kerana umie telahpun merasai kehebatan sirap ajaib vivix ni.Walaupun umie dah semakin berusia tapi tahap kesihatan umie jauh lebih  baik berbanding umur umie diwaktu muda dahulu.Bukan itu sahaja kesan sampingan dengan pengambilan vivix ini ,menyebabkan umie lebih bertenaga dan rasa lebih muda.
Jom dapatkan VIVIX segera jika anda ingin hidup yang lebih sihat dan AWET MUDA!!!

Hubungi Umie : 012-2195424


0 Comments